Lördags uppdatering

Den lilla rockbruden väcks lite till liv inom mig just nu.. Sitter och lyssnar på Iron Maiden, yeah! försöker komma igång lite.. halvsov lite när Elsa Maria stormade in imorse och slängde sig på mig och tätt följt av Emelie med mobilen filmandes i högsta hugg, visst är det underbart att vakna? haha
Jag hade tänkt vänta att skriva om vår härliga nobelfest på skolan, tänkte lägga upp någon bild men ingen har lagt upp något på facebook än och jag har ingen kamera. Men men.. Det var en riktigt härlig fest i alla fall, alla var så fina killarna i frack, kostym, smoking och tjejerna i vackra klänningar. Mingel, plåtning, mat, skratt, nomineringar med prisutdelning (jag blev faktiskt nominerad, blev jätte glad, till "årets kvinnliga förebild på betel")
Alla killar försvann plötsligt, sen kommer de in på en rad sjunger en vacker sång, fyrstämmigt och varje tjej får sen en ros var. Det var många tjejer som smälte!
Det dansades vals också (även annan dans), riktigt kul, inte gjort det sen studentbalen.
Nu blir det en promenad innan solen försvinner tillsammans med Fasica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback