Julstämning

Julstämningen växer verkligen mer och mer för varje dag. Idag har julegodis gjorts, jag satt och var mest ett moraliskt stöd åt mor som var igång för fulla muggar, fast jag tog faktiskt hand om disken och stereon. Syster och pappa klädde granen och julmusiken har flödat ur högtalarna. Det har vart en lugn och skön dag. Övat ännu mer inför julafton har vi faktiskt gjort också.. ooh ska bli spännande!
Tog en promenad med Bea i den vintriga kylan som ligger över Vargön
Kom nyligen hem från Sandra där jag tillbringat kvällen, i min lägenhet som nu är Sandras bostad. Riktigt mysigt, pratat och fikat chokladmuffins med pepparkakskryddor, mums! Tummen upp för det Sandra! Tog bilen hem till henne och jag måste ju erkänna att jag var tvungen att känna på bilen, sladda lite hehe. Jag menar, det var ju ett år sen sist! Och kommer det mer snö blir det till att köra till en stor parkering. När halkkörningen gjordes så sade ju lärarna att man skulle ut och sladda vid varje vinter så man känner sin bil. Inte mig emot! (fast sladda på moget sätt, om man nu kan det!)
Solen och snön ligger vackert över Vargön    Beauty Sandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback