Home in Vargön

Då var man hemma i föräldrarnas hus i Vargön. Mysigt att träffa familjen! Dom hade gjort mat, och det var inte fy skam kan jag säga! Sen stormades huset av vänner till emil och eleonor, och även emils föräldrar som var väldigt kul att träffa igen.
Åkte första klass, det  var sjukt najs kan jag lova. Vissa passagerare blev verkligen uppassade (vilket jag tyckte var lite onödigt, men men). Det var tyst i hela vagnen vilket var ljuvligt. Jag satt och läste en bok men efter en stund var det väldigt svårt att hålla uppe ögonen. Men jag försökte mot alla odds att inte somna. jag menar, TÄNK om man skulle börja snarka eller prata i sömnen. Hur pinsamt skulle inte bli? Men jag tror jag nickade till för sen hade det tydligen redan gått en timma. Jag fick inga konstiga blickar eller kommentarer så jag antar att jag klarade mig bra utan att snarka eller säga något överraskande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback