Frizon och nattliga äventyr

Gårdagen var helt fantastisk!
Klockan 10 var vi framme på Frizon och då försökte Levi och jag leta upp någonstans att köpa kaffe vilket inte gick jättebra utan vi fick snällt vänta till 11 då fylldes bränsletanken på igen. Det blev bibelstudium och seminarie, mat och ännu mer kaffe, ett gäng olika konserter. Soulit spelade, dom är så duktiga! Några av dom kommer jag ju gå med tillsammans på Betel, känns riktigt kul! Samuel Ljungbladh spelade också, sista konserten 02.00. Han är ju också en stjärna på scen. musiken är bra, utstrålningen är bra och sättet som musiken levereras på. Det är närvo med publiken!
Efter konserten, ungefär 3.30 bar det iväg hemåt.. Lina var väldigt trött och somnade på bara någon minut. Själv satt jag och kämpade mot tröttheten och försökte hålla Levi vaken som körde. 
Det är inte varje dag man får se en vacker soluppgång!
Tack så hemskt mycket för ett härligt och roligt dygn!

Idag gjorde jag min sista dag på sommarjobbet, så underbart skönt. Nu har jag två veckors ledighet då jag hoppas på bra väder så det kan bli grillning 1 gång denna sommar i alla fall.. Och det ska packas ner i lägenheten, om 1½ vecka är jag inte längre någon vänersborgare utan stockholmare.. Känns fortfarande overkligt.. om en och en halv vecka, det är inte långt kvar alls.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback