Rullatorer

Det är skönt att komma hem till en tyst lägenhet där man kan göra ingenting efter jobbet.. 
Egentligen borde jag sova, men jag är inte tillräckligt trött än. Som vanligt när man jobbat kväll. Snart är det slut med sommarjobbet och det ska bli så skönt att kunna få göra vad man vill på kvällarna, de senaste två veckorna har jag nog jobbat  9 kvällar.. inte konstigt att man inte kunnat göra så mycket. Man blir låst liksom.. men snart, FRIHET! mer eller mindre..
Jobbade med Emma ikväll, som jag alltid säger, man har ALDRIG tråkigt när man jobbar med henne. Jag skrattade så jag grät. Och jag har kommit på ett nytt och mycket roligare sätt att använda rullatorer till.. om man sätter sig på dom så kan man åka karusell och svänga runt omkring på avdelningen! Framför allt när hjulen svänger åt alla möjliga håll. Behöver nog skaffa körkort för det, för aj aj jag körde nästan in i lite av varje..
Sen kan man även skjutsa någon på en rullator, men då behöver chauffören körkort.. Emma höll på att köra in mig rätt in i dörrkarmen, då hade jag nog flugit av den..

Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHA, Rebecka vi alla vet att du har dina stunder, du är knasig! <333

Postat av: andrea

då vet man hur personalen på lindbacken håller på ;) hahaha, du är galen :D

2009-08-02 @ 17:46:51
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback