Min dag i bilder

Då var vi framme vid stugan, här finns det verkligen en trädgård att röra sig i!

Familjen är på väg ner mot sjön (vänern) för det krävs en 20 minuters promenad
I LIKE!

Hela familjen minus jag, de tittar på små små kantareller

Nyfikna kossor som ville slå följe en bit

Framme vid vattnet, här ska badas!

Efter att ha kämpat och kämpat i vattnet (hon är väl inte jätte förtjust i att bada)
så satte jag Bea i knät och tog det lugnt

Vi mumsade på lite blåbär. Finns verkligen gott om bär och svamp..
Kanske borde ta en sväng och plocka lite..

Pappa ville gå igenom sångerna inför söndagen den 16e med mig och syster

Bea var väldigt trött när vi kom tillbaka så hon gjorde det bekvämt för sig..

Det har vart en riktigt skön dag!! Tack familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback