Kalasmys med familj och vänner

Vi har ätit gott och vi har haft det väldigt trevligt..
Mamma, pappa, syster med fästman, mormor, morfar, Alfrida och Petter och sen får jag inte glömma min lilla bebis Bea (mamma och pappas hund). Det bjöds på egengjord klyftpotatis, kött och rödvinssås med en färglad smakrik sallad och till dessert en varm vit chokladsås över frusna bär. Det är ingen dåig kombination kan jag lova, och inte svårt att göra heller för den delen..
Morfar är söt, han kom upp tidigare än de andra (mormor och mamma var i garnaffären). Han sa att han inte skulle störa mig i min matlagning utan satte sig i vardagsrummet istället.. Och sen frågade han vad jag tyckte om att vara husmor.. Jag vet inte riktigt om det är så mycket till husmor när man bor och lever själv? Han tyckte i alla fall att det var dags för mig att gifta mig så jag kunde laga mat till den blivande mannen. Men det är nog bra att ta en sak i taget.. först kan det va bra med en pojkvän så kan man testa sina matkunskaper på familj och vänner först hehe..
Vi hade i alla fall en riktigt trevlig kväll. Älskar min familj!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haah rebecka, det finns visst många i din närhet som tycker du borde skaffa dig pojkvän/man ;)

haha observera DU ÄR BRA UTAN NGN MAN!! :D:D <3

Postat av: Alfrida

Trevlig kväll!! Mysigt att få träffa dig! Älskar dig jätte mkt! Ska bli synd att du flyttar till sthlm nu när vi kommer nära.. men jag kommer på besök! :) Kram

2009-08-04 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback