Filmkväll!

Twiglight är nog årets bästa film! Jag måste säga att jag var väldigt skeptisk i början men sen hörde jag från flera olika håll och pålitliga källor att den var grymt bra. Då måste man ju bara se den! Jag säger bara ÅH vilken rulle! Bästa filmen jag sett på länge. Vilken kärlek, vilken spänning.. Det är en film som jag skulle kunna se om och om och om igen.. 
Såg även Quantum of solace. Men jag börjar tröttna lite på Bond. Jag menar varför ska han skjuta ner varenda människa!? och om han inte dödar dom så har han sex med dom.. hmm nja det börjar gå till överdrift, och ut tjatat är det också..
Fast anledningen till att jag ser bond är för att jag tycker Daniel Craig passar och gör rollen som Bond så vansinngt bra!

Jag blev nästan sugen på att läsa Twilight böckerna nu också.. men, får se om jag verkligen ska det.. håller mig nog till filmen/erna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback