Dags för packning

Visst är det skönt att komma upp i tid på morgonen och ta tag i saker.. Det finns en liten nackdel med det bara, om man är trött innan och inte lagt sig i tid då är man ännu tröttare nästa dag. Jag har lämnat lite saker hos mamma och pappa idag som inte ska med till stockholm. Samtidigt hämtade jag Bea och tog med henne hem så hon får lite sällskap. Mamma och pappa har ju börjat jobba och det är synd att hon ska vara själv.. Och visst är det trevligt med sällskap! Hon är ju världens snällaste hund också.. Jag tänkte ängna min dag åt att packa en del. Det slog mig igår att en vecka är inte långt, en vecka går väldigt fort och sen bor jag i Stockholm. I STOCKHOLM!! Det känns fortfarande jätte konstigt.. Jag kom även att tänka på alla mina vänner som inte kommer bo kvar här utan också flyttar till andra städer och börjar plugga.. Det kommer ALDRIG bli som förr.. Det är lite tungt, men det är ju så det är att bli vuxen.

Sanna vänner finns kvar...

Kommentarer
Postat av: Ebbaaaaa

Whaaaa, stockholm är najjs.. Men inte najjs att du nu bor ännu längre bort!! ;oo

Vuxen (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback