Vad blir det till hösten!?

Gosch vad jag är trött!
Jag är nu inne på min sista arbetsvecka sen blir det arbetslöshet, eller som jag kallar det, en tidig semester.. det ska bli skönt men också väldigt tråkigt eftersom jag trivs galet bra bland mina arbtskamrater och kommer sakna dom MYCKET!
Efter jobbet tog jag bussen till trollhättan för att träffa micke och snacka utbildning och eventbranschen. Han kom med tips och frågor. Och har hittat på några fler ställen som jag ska söka, för att gardera sig.. Sen får man se vart och om man kommer in någonstans. Jag blev väldigt pepp närhan berättade om olika evangemang som han vart med om och själva grejen. Skulle va fantastiskt kul att jobba med, dock krävande.. Men man får se vart det bär av. Tackar i alla fall för all hjälp och tips jag får =) Har ju sökningen till Betel om en vecka också som jag inte får glömma bort..
Efter lite tips tog jag mig in på Åhléns och hittade lite smått och gott.. har nu äntligt köpt mig SATC filmen! Den ska jag dra på någon kväll, förväntar mig dock inte att någon annan ska se den med mig haha =D
Nu blir det snart sängen för mig skulle jag tro.. väntar på att pappa ska ringa och ge mig rätt ackord till låten bara..
Natti natti så länge
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback