Stressig vardag

Vilken DAG! kära nån.. Imorse hade jag en gubbe stod och tjatade på mig, långt innan frukostdags, trött och stressad var jag.. När jag skulle hämta vagnen som kommer från köket fanns den inte där! Då hade någon kört iväg med den så fick ringa och leta upp den.. blev sen med frukosten.. allt gick i ett och det var stressigt, brukar inte riktigt vara så. Vilket resulterar i att jag är vansinnigt trött och de senaste veckorna har det typ vart något varje dag och man fått stressa iväg och greja och dona och mycket är det att tänka på inför skolsökningar och konsert och sånt.. men men
Har i alla fall suttit och tagit det lugnt i solen på min balkong, galet va varmt det blir där.. men va skönt..
Usch nej nu måste jag göra något annat..
Ha en underbart solig och varm dag!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback