sol vind och vatten

Yeah då har första dagen på denna vecka gått. Jag var halvt sovande första delen av dagen på jobbet, satt som en zoombie i soffan med kaffet i handen innan jag började ta tag i sysslorna. Det var jobbigt, somnade inte förrän 1 inatt, var på tok för pigg.  Men dagen flöt på snabbt som vanligt.. Satt ute på treassen och solade idag igen på två av rasterna.. men kära nån man får passa sig, solen tar så sjukt mycket..! Blev änna lite röd den lilla stund jag var ute..
Det bar hemåt och idag lagades det mat innan jag tog mina ben och promenerade till Tobias för att repa inför konserten som är på torsdag. (22.00 på lyktan, inträde 40kr) Kommer bli kanon tror jag..!
Jag är så sugen på att grilla! Nu när det är så fint väder också.. sitta och titta på solnedgången och kura ihop sig i en filt och kanske tillochmed en plinkande gitarr.. (dock inte jag som spelar, det skulle låta förfärligt!) Hade vart fin fint!
/R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback