Sminkutbildning med Cecilia Lidén!

8.15 ringde klockan imorse då var det dags att bege sig till trollhättan för sminkutbildning!
Det var grymt roligt och intressant! Beställde nya collectionen från E. Funkhouser! Gosch vilka sjukt snygga färger! Det ska bli kul att få börja exprimentera lite.. hehe varnar alla jag känner redan nu! om jag ser galen ut så beror det på detta hehe. Cecilia är en ledande svensk makeup artist och har vunnit SM flera år och är även europaledande. Inte illa att få utbildning av en så duktig person.
Efter utbildningen bar det av till Emil för att fira hans födelsedag. Det blev grillat! Första gången för mig i år och mycket gott, anders var kung vid grillen. Mycket skratt och prat om hur vi "barn" var som barn.. Det är väl lite typiskt föräldrar kan jag tänka mig.. Jaja, har hämtat ut tågbiljetterna till stockholm nu också, om två veckor bär det av.. HJÄLP! sch ajg får ont i magen när jag tänker på det.. men men det kommer väl gå bra.. som jag måste börja tänka, VÅGA misslyckas.. =)
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback