Myskväll med föräldrarna

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig vi åkte till Ica och handlade mat, jag fick bestämma hihi.. Var sugen på något gott det blev lövbiff och klyftpotatis.. Köpte även en nice glass, väldigt chokladig med chili. Den va het kan man säga! Vi såg en vacker film också, love in manhattan.. sorglig med vacker! Ska sova här i natt.. i en breeeeed bäddsoffa! Helt underbart skönt, istället för min lilla 90säng som jag nästan trillar ur (Det är ju gött att breda ut sig!) Bea, hunden, ska sova med mig också det blir varmt och skönt. Pappa tycker nämligen om när det är svalt och jag fryser typ halvt ihjäl! Det skiljer 4-5grader om man jämför med min lägenhet..
Nu ska jag gå och sova för imorrn ska jag upp tidigt till kyrkan för att öva..
Natti natti
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback