Lördag och heelt ledig!

Idag sov jag till 12! helt galet det var verkligen längesen.. men det berodde nog på att jag var ute till 3 inatt.. stod med ungdomsgänget på torget i trollhättan och stekte och gav bort gratis pannkakor.. svin kallt men det var trevligt och uppskattat. många bra samtal blev det också..
Jag passade på att sola lite idag när solen sken så fint tänkte satsa på att bli brun.. Åkte till kvantum förut och köpte godsaker. åkte hem och lagade mat, nötbiffar med goda saker i klyftpotatis och rosépepparsås oj va gott det blev! Det är väl kanske itne så intressant att läsa om vad jag ätit men gott var det i alla fall.. har haft en gourmetkväll tillsammans med en film "Guilty" med Vin Disel.
Har suttit vid pianot nu en sväng också.. skrev en refrängtext men fick inte ihop ackorden..försökte även komma på annat men det enda som kom var tårar och samma ackord som tidigare, det är då inte lätt när man inte får en låt bara sådär utan måste nöta fram det..
imorrn ska jag på sminkutbildning med Cecilia Lidén, intressant!!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback