Tisdag

Jag har en tendens att skriva väldigt sent har jag kommit på.. men det är oftast för att det är senare det brukar ha hänt en del kul.. eller brukar de inte vara så??
Ikväll har jag i alla fall varit på lyktan.. Såå kul! Och tjejen hade en massa överskottsenergi och såå trött på att det inte är den ordning som man vill ha (inte den jag vill ha i alla fall) och länge har jag tänkt att fixa i ordning.. Och IKVÄLL gjorde jag det.. städade köket och rensade lite i godisförrådet.. älskar att röja och få ordning på saker och ting..
Salva och jag åkte bussen hem och han visade sin och henriks med kusins nya lokal.. så roligt! där ska dom sitta och jobba och pyssla med lite saker..
TÄNK att få ha sitt egna kontor.. jag är så galet sugen haha man får väl se vad som händer med tiden...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback