sooova

6.00... *PIP*PIP*PIP*PIP...........* Sooova... mobilen ringer och det är dags att gå upp för att åka och jobba.. ska jobba imorrn också.. lite gott med extra i kassan..
Efter att ha slitit på jobbet åkte jag till överby och inhandlade lite saker.. nu ska det även fixas till i badrummet! ÄNTLIGEN! den laxrosa kakelranden ska nu bort! resultatet kommer nog att komma när det är klart..
Tillbringade lite tid hemma hos föräldrarna och syster.. Eleonor och jag upplevde gamla minnen när vi tittade på polisskolan 3, OJ vad vi skrattade, precis som förr haha..
Nu kom jag ganska nyligen hem från lyktan.. eftersom tjejen var och är väldigt trött så blev det rätt flummigt.. inte mycket vettigt som kom från mig.. Jag ska i alla fall bli politiker.. kommunikationsminister är min plats.. haha kommer bli ett härligt gäng ;) haha Det spelades ett jätte kul spel, Hubb, jag förlorade men vad gör det? Jag hade ändå kul!
Och flipper spelade vi också detta väldigt omoderna men o så roliga spel..!
men nej nu måste jag sova.. mina ögon går snart i kors och det är inte så bra det!
Godnatt
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback