Rebecka är mycket trött...

Vaknade för en halvtime sen... har sovit väldigt dåligt inatt... svårt att slappna av kanske? Sen är jag aas rädd för jag har fått lite ont i halsen.. jag får inte bli förkyld nu! Det hinns inte med, eller hinns gör det väl fast då missar man mycket viktiga föreläsningar.. inte så kul att sitta och snörvla på lektioner.. jaja jag ska försöka hålla mig frisk!
Igår gick jag till ungdomssamlingen som var hemma hos Johan och Linda.. Jag har inte vart hemma hos dem tidigare i deras nya bostad.. Asså du! När Johan visade runt mig började jag nästan grina för att det var så snyggt! (jag kan bli väldigt berörd av fina hus, det har hänt tidigare) Det var så otroligt snyggt!
Att jag gick till ungdomssamlingen tänkte jag mest skulle bli bar för den här gången.. Men jag skulle så gärna vilja fortsätta gå, tror att det är något som kommer bli grymt bra och utvecklande.. Kände mig träffad på vissa punkter han tog upp igår..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback