Oh happy day

Så härligt att vara frisk och ute igen.. =)
Igår tog jag en hemma dag för att inte riskera bli dålig/sämre igen.. jag städade och diskade och tvättade, sorterade mina noter och gjorde snyggt och prydligt på en hylla i garderoben.. gött när det inte bara ser ditslängt ut utan ordning..
Idag blev det skola, och skönare denna gången.. pratade lite mer med en av mina klasskompisar och upptäckte även att jag gaktiskt har EN vänersborgare i klassen, underbart så vi pratade en del också.. gött när man tar bussen ihop och så där också.. Thank you God!!!
Åsså var det lyktan ikväll, en riktigt riktigt bra kväll måste jag säga! Många ungdomar där och en skön stämning.. LIKE IT!!
Och imorrn.. ja imorrn ska jag först till tandläkaren.. SEN, ska jag gå till kyrkan för att sätta mig och plugga och planera lite.. åh.. jag saknar förra året då man var där varje dag..
Men först får det bli lite sömn...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback