Mysiga dag

9.45 bar det iväg med buss mot vargön och helen och alfreds bostad. Jag var sen och trodde jag skulle missa bussen och stressade som ett as! Men jag hann med den.. piuh.. Tillbingade en stund tillsammans med dem innan Helen och jag åkte mot trollhättan.. Vi köpte present till Salva som idag fyller jämt!! GRATTIS!! vi hittade riktigt snygga kuddar och en pläd som han ska ha till sin nya bostad.. Efter att ha strosat runt och Helen nästan blivit "pålurad" en gratis mobil (förutom abonemanget) så hamnade vi på en mysig kina restaurang och åt en riktigt god lunchbuffé. Det var en riktigt go start på min dag..
Sen bar det av mot skolan för att ha 3 timmars föreläsning.. Tog sedan bussen 16.00 från torget mot vargön för att hjälpa Salva med kalaset. Det var en väldigt trevlig kväll med umgänge och mat.. Tack för en fin fin dag!! =D
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback