HURTIG!!

Så hade man en föreläsning utan rast idag, magen kurrade och efter att ha druckit en kopp kaffe och vatten så behöver man även gå på toa.. men det var väldigt skönt ändå, vi fick sluta tidigare så jag fick lite mer tid hemma..
Efter ett misslyckande med simning (eftersom det bara va öppet 2 dagar i veckan) så tog jag cykeln till lyktan ikväll, cyklade med Samuel eftersom han också skulle jobba.. det gick förvånandsvärt bra fast flåsa gjorde jag allt..
Men hemvägen fick jag cykla själv.. det var ganska mörkt speciellt en kortare del av vägen men det var läskigt, och ingen lampa.. =S MÅSTE verkligen ta tag i det och fixa en..
Kvällen på lyktan var as skön!! en hel del ungdomar där vilket var kul =)

Tjejen tänkte börja med sit-ups.. men det gick bara en dag (två tillfällen) sen var ryggen paj igen.. I stort sett hela sommaren gjorde den ont.. sen gick det bort för ca 3 veckor sen och nu är det tillbaka.. trodde ju träning skulle bättra det ännu mer, men ICKE!
Något tips på vad man kan göra??
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback