Himla skit ekonomi!

Sitter och försöker förstå mig på ekonomin och det är inte lätt vill jag säga! fattar verkligen inte hur jag ska klara av denna kursen.. Varken jag eller klassen är direkt glada över situationen...
Annars så började jag läsa lite familjerätt idag DET var intressanta grejer kan jag ju meddela i alla fall =D Bra saker som jag kan ha med mig sen också när det blir dags för giftemål (vilket jag hoppas inte dröjer aaallt för länge). Sen Blev det paus i pluggandet (en lite för lång en) och lunch på stan med Helen hennes söta dotter och hennes härliga föräldrar. Blev lunch på koppargrillen, där är man inte allt för ofta.. Sjukt gott men lite väl flottig mat.. beaneissåsen är inte att leka med! Jag strosade sedan omkring på stan själv, skulle få tag på en skrivare, men icke! Får ta det någon annan dag.. blev även lite shopping... ooops.. men nöjd är jag i alla fall..
Var även hemma hos familjen en sväng.. försökte göra lite uppgifter i ekonomin där men det gick ju åt skogen.. kul att försöka räkna något när man inte har någon aning vad det är man räknar ut.. hmm
Nae nu är det väl kanske bäst att lägga sig så man är klar i huvudet när man ska lyssna och försöka hänga med på den engelsktalande undervisningen imorrn..!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback