Härliga helg!

Igår bar det av mot skövde med härliga vänner! vitamin och hälso kurs/föreläsning.. Han var grymme bra! och jag har fått lära mig ett och annat.. mycket intressant.. =) Oj vad trötta va var på hemvägen, övertrött med ändå mycket energi.. En massa skratt och tokigheter.. TACK!!
stressad som as kom jag 10 minuter sent till lyktan.. de andra som skulle jobba under kvällen hade stått och väntat.. det är lite pinsamt när man ensam har nyckel och ansvar för kvällen, framför allt när det inte är ens egna grupp!
Men det var också väldigt roligt.. var ännu tröttare nu och sa en massa tokigheter.. det är lite så jag fungerar säger massa saker som man sen inte kommer ihåg.. kan va farligt! men oftast helt ofarligt =P
Idag samlades vi klockan 9 i kyrkan för att sätta ljud och öva inför dagens musikaliska del i gudstjänsten. Och jag är såå tacksam! Det kändes riktigt gött och mina vänner som också var involverade är så duktiga! jag är stolt över dem!!
Efter att i princip bjudit in mig själv på middag till Helen och Alfred (vilket inte alls var min mening!! pinsamt ju) så tillbringade jag eftermiddagen hos dem.. Mycket god mat och underbart umgänge..! Tycker om att umgås med er!
Rebecka är nu väldigt tacksam över denna härliga helg
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback