Fredag

Så var man hemma, alldeles för sent eftersom jag ska upp och jobba om några timmar.. men ja slutar ju 12 imorrn så det är ju gött..
Jag slog förresten rekord (mitt personliga) att gå till Vargön.. Jag gick på 45 minuter mer eller mindre exakt.. tidigare har jag gått på 50 minuter..
I alla fall, ungdomssamlingen var såå bra! det är mysigt att komma hem till varandras hem och fika, umgås och prata om djupa och mindre djupa ämnen.. Jag är verkligen så tacksam över att få vara en del av denna gemenskap.. och jag är så tacksam över alla vänner jag har som inte är med där.. TACK!!
Är sugen på att grilla/promenera på berget imorrn..
Nu måste jag sova...
Godnatt!
/R
  
Sunshine                                                    Hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback