A day of....

Min dag började med tandläkarbesök.. JIPPI! fast ja tycker det är ganska skönt nu.. det är ju i princip bara undersökning så det går ju bra nu, har lärt mig sen tandreglerings tiden.. En liten rolig sak som inträffrade var att min tandläkare frågade om jag hade fått någon påminnelse om tiden via sms.. men det hade jag itne eftersom ett av numren var fel (självklart det dom hade skickat till) När jag kom hem visade det sig att dom hade skickat till mitt mobila bredband.. HAHA
Dagen fortsatte i kyrkan där jag satt och pluggade i en fruktansvärd kyla! värmen hade inte gått i gång ordentligt än.. och det var KALLT vill jag lova.. Klara och jag klagade över kylan förra året (Det var något fel då så det sprudades in kall luft istället för varm luft) Men grabbarna på kontoret tyckte vi var löjliga.. NU satt till och med dom och klagade för att det var så kallt.. plus att dom hade vantar på sig.. ja, VANTAR! hade jag gärna velat haft också..
Bussen tog jag sen in till stan, efter att ha deppat ihop lite över skolan m.m så behövde jag tänka på något annat och umgås med någon som kunde få mig på bättre humör så Sandra och jag lunchade på Italia.. mmm så gott!! Där satt vi ett bra tag och pratade.. så skönt! TACK bruden, you made my day!!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback