Work

Huvudnäs ringde i morse, fick jobb i tre dagar i träslöjden.. Det sköna idag är att jag inte början förrän 13.20 och jobbar två timmar (det är ju mer än inget) så hinner kanske plugga lite till tentorna som är nästa vecka.. Usch va fort det närmar sig.. Pratade med sandra igår och vi bestämde att jag skulle åka med henne till gbg på fredag. Hon ska träffa en kompis i nån timma. Äta på jensens och sen får vi se om ja kanske stannar kvar på oh my god eller nått, hon ska jobba på lördag så hon visste inte om hon skulle stanna kvar..
Jaja jag får väl ta och göra mig i ordning nu så ja hinner läsa lite..
/R

Kommentarer
Postat av: Ivar

Jensens beefhouse är kungen i djungeln, du kommer inte ångra dig om du äter där

2008-10-23 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback