Sista dagen i träslöjden

Vilket pucko jag är! Gick till jobbet idag, klockan 9 satt jag i träslöjdssalen och väntade på eleverna. Det kom inga.. jag kollar på schemat och ser att den lektionen bara är på våren.. så jag fick snällt sätta mig i lärarummet och vänta i TRE timmar på nästa lektion.. som tur är fick jag läst lite till tentan nästa vecka, så fick ju något vettigt gjort.. I övrigt var det skönt att ha gjort sista dagen som träslöjdslärare.. det är inte riktigt mitt ämne om man säger så. Fick använda den stora farliga slipmaskinen idag och hjälpa en tjej att hyvla en planka. Den maskinen som man inte vågade gå nära när man gick på mellanstadiet för att läraren varnade en för den. Hade problem med dammsugarna också, fick springa efter lars hela tiden som fick hjälpa mig. Konstigt för dom hade fungerat hela veckan och sista lektionen funka dom inte alls.. men det ordna sig, tack och lov!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback