Roadtrip till Jönköping!

klockan 9.05 kom Helen och hämtade upp mig och samuel hade hon redan hämtat upp och alfred var på ica och handlade under tiden.. Iväg bar det till Jönköping, shopping och lunchning för min och Helens del.. Killarna skulle till ITM för att träffa nya praktikanter..
Det första Helen och jag gjrode var att äta eftersom Grace var hungrig.. hände en liten pinsam sak på lunchstället (tyckte jag i alla fall) In kommer tre killar varav den ena säger till sin kompis Sluta flörta med tjejen, jag ser ju hur du gör det, eller jag ser på henne att du gör det. Jag ville bara sjunka genom jorden!! Jag satt ju och kollade åt ett annat håll när dom kom in.. pinsamt tyckte jag i alla fall att det vet, men Helen skyddade mig.. haha!
Efter denna händelse gick helen och jag på jakt efter något att inhandla.. Bruden fyller år idag så hon ville köpa lite fina grejer.. Grattis!!
Efter ett par timmar kom killarna och var med som smakråd.. Bra att ha med sig killar som hjälper till..
Sen bar det väg hemmåt, eller mot kyrkan. Samuel och jag skulle vara med och ha hand om T.O.K. medan alfred åkte hem och firade sin fru.. Lekte maffian och 4 man i soffan med tonåringarna..
Tack för en mycket härlig dag!
Nu är det sängen som gäller för mig
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback