Måndag

Vilken helg det vart.. Två kalas, goda vänner, god mat mycket skratt och mycket pepp..
Igår kväll hade jag besök av emelie karin och min palle.. Vi åt krämkladdkaka som palle så fint uttryckte sig.. Ja den var väääldigt kladdig/degig.. gillar inte just det receptet men men.. Vi hade riktigt trevligt och kul.
Emelie sov hos mig i natt och imorse tog hon flyget till stockholm igen.. KOM HEM!! Det blev ganska sent (denna natten också) och upp tidigt för att äta frukost och säga hej då till min kära vän. Det har vart en fruktansvärd dag om man ser till endast tröttheten.. Annars har dagen vart kanonbra!! Vi fick reda på att vi är lediga imorrn eller hemstudie kanske man kan säga.. sååå skönt! äntligen lite tid hemma..!
Sandra och Tobias har vart här ikväll och det har vart riktigt skoj det med! Gjorde ännu en kladdkaka, och nu blev den bra! hehe ingen kräm där inte.. hehe
Men nu är det bums i säng..
här ska sooooovas imorrn!!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback