Hur ska man göra!!!

Vaknade imorse av att telefonen ringde.. såg att det var huvudnäs, men jag var lite borta så jag fatta inte att jag skulle svara. efter någon minut ringer pappa på dörren då har dom ringt honom och sagt att det är kris på huvudnäs och att jag behövs.. så jag ringde huvudnäs och 35 minuter senare sitter jag på cykeln mot skolan. hoppade över föreläsningen idag (var ju repetiotion) så jag jobbade en hel dag. Det var en trevlig dag.. åkte sen hem till sandra ochhon lagade mat till mig och vi pratade på som vi brukar göra..
Men nu är det lite jobbigt.. kommit på att jag MÅSTE verkligen ta tag i att hitta jobb.. funderar på att gå som vikarie.. det funkar ju liksom har ju gjrot det förr.. jobbiga är ju att pengarna kommer nästa månad och det är höstlov om två veckor så det blir ju inte mycket pengar.. en pengalös månad och en med väääldigt lite inkomst.. GAAH! Jag vet itne riktigt hur jag ska göra.. suck.................
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback