First day at work

Pip pip! 5.05 fick jag sms imorse av Elin som jobbade natt på samma avdelning som jag började på idag, jag som köksa. 10 minuter senare ringde alarmet och det var dags att gå upp.. det var svinkallt ute och ingen värme på bussen som tur va, var det väldigt varmt på sjukhuset.. Dagen var jätte bra, och jag trivs bra.. det kommer vara skönt sen när man kan allt och alla rutiner. Det består i alla fall av att brygga MYCKET kaffe.. helt sanslöst va kaffe folk dricker. Jag vet itne hur många kannor jag satt på idag.. minst 15 i alla fall..
Personalen som jag hitintills har träffat och pratat med har vart jätte trevlig, ett stort plus!
Ska hem till mor och far en stund ikväll.. och det lär bli sängen tidigt också vill ja lova..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback