En torsdag

Idag när jag satt på lektionen fick jag sms av Helena. hon var i TROLLHÄTTAN!! så sinnes kul.. efter att ha suttit en stund med ett arbete som vi fått i ena kursen gick jag ner till pingstkyrkan för att träffa helena och linnea. Dessa tjejer som jag inte träffat på flera månader!! Åh vad jag saknar tts-tiden...  spenderade en stund med tjejerna på linneas kontor sen åkte jag till överby för att möta upp mamma.. köpte slingor som ska fixas imorrn och en plattång som skulle vara behövligt till den nya frisyren, och det må jag säga det blev mycket bättre! och roligt att greja med också..!
Följde med mamma hem och hjälpte henne med en secret sak och tillbringade lite tid med mina kära föräldrar.. Pappa tycker nog itne om att jag klippt av mig håret "Tjejer ska ha långt hår" hans kommentar var "Oj, vad kort det blev" haha.. När jag gick till bussen såg jag att det blixtrade ute och Helen och Alfred sa det också. och det blixtrar tydligen fortfarande.. det är lite creepy. Vad händer!?
Det får jag fortsätta fundera på.. nu ska jag sova..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback