En kväll full av skratt

Jag ska ju överdriva och påstå att jag jobbade halvt ihjäl mig idag de två timmar jag jobbade i träslöjden..
Jag fördrev tiden med att försöka göra ett korsord (ett eget alltså) det gick inge vidare.. tiden gick lika långsamt ändå..
Jag har ju för i hela friden inte haft träslöjd på 9 år, hur mycket kommer man ihåg? typ nada.. kan nog knappt göra en smörkniv.. men hem kom jag tillslut.. Väl hemma gjorde jag mig gigantiska cookies.. man kan ju inte äta mer än en förrän man mår illa, så stora va dom =S
Har spenderat kvällen hemma hos mor och far tillsammans med dem och ingrid och tomas.. ååh va ja tycker om dessa människor!! man KAN verkligen inte ha tråkigt när dom är med.. man skrattar så man nästan kissar ner sig.. så roliga är dom! Tack!!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback