en dag med tjejerna

Åh vilken skön dag jag haft! Alfrida och jag åkte till Emelie och hennes familj och blev bortskämda. God mat och inte behövde vi göra någonting.. Emelies två bröder var där varav den ena har familj med barn.. två små söta tjejer..  Emelies familj är verkligen så skön! Man kan varaprecis som man är och känner sig så välkommen. Man kan retas och skoja med varandra, och det tycker jag är positivt. Vi tog en promenad i blåsten, skönt att rensa hjärnan lite.. Kan meddela att det itne tog allt för lång tid att gå runt brålanda..
Efter att ha kört Alfrida och hennes man till hennes svärföräldrar åkte jag vidare till Daniel och Maria, där vi också jonas var med. Vi gjorde hemma gjord pizza (bröderna grindelands specialitet) och tittade på en film med Nicholas Cage, den var hyffsat bra.. Helt sjukt vad snyggt dom fått hemma hos sig! Sist jag var där var samma dag som Marias möhippa, och då stökade jag och Ingrid ner rätt rejält, det var skoj vill ja lova ;)
Imorrn väntar ännu mer äventyr.. ska försöka hitta till herrljunga och hämta pappa.. men har med mig en kartläsare på beordran från far min..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback