Tv

Igår var tv4 väst på jobbet och filmade eftersom nya avdelningen ska öppna på måndag.. dom filmade när jag satt och fikade, skulle precis stoppa in mer paj i munnen när tjejen som jag jobbat med denna veckan stoppade mig "Nej nej dom filmar ju!" Tack och lov för det, tänk om dom hade tagit med det när Rebecka sitter och proppar i sig paj i personalrummet.. Jag hade dött, men det var inget som kom med, inte ens min kära chef fick va med.
What the same, som Klara skulle sagt. När jag kom hem från jobbet trodde jag att jag hade glömt låsa ytterdörren. Det var huur mycket tankar som snurrade runt i huvudet innan jag upptäckte att det var syster som hade tagit sig in och satt i min säng och pluggade körskoleteori..

Nu är det snart helg igen, YEY! Och jag ska ha lite kvalitets tid med mig och pianot hade jag tänkt mig..
Imorrn ska jag äntligen få träffa min kära vän som jag inte fått träffa sen augusti!! Du vad jag längtar!

Det är de små sakerna som gör dagarna..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback