Torsdag

Fick hem en tidning från kommunen där det står lite smått och gott. Det stod bland annat om  "ynglingar" som hade spelat på bergets julmarknad. Jag vet inte om jag skulle bli så glad om någon kallade mig yngling när man är 20-22 år. Yngling, det låter negativt laddat. Samma sak med pojkvasker. Det ärtvå ord som jag skulle kunna lägga ett likamed tecken emellan. Jag blev i alla fall lite smått full i skratt när jag läste det..
Det verkar som om det kommer bli en rolig nyår i år! Hoppas innerligt.. Verkar inte bli på hemmaplan i alla fall.. =D
Skaffat priokort nu också.. då blir det billiga resor i januari! =D

Testa även gärna detta!
Gött kul.. =)
http://www.gratismode.se

Nu är det strax dags för mig att sova..
/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, såg att du gått med :)

om du vill värva folk måste du ange din länk, finns under "samla poäng" och "värva medlemar" kopiera den länken ist annars får du inga poäng!

ett litet tips bara..

2008-11-27 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback