Tack

Hade en pestdag på jobbet.. när klockan var 9 ville jag bara hem och sova.. Jag var såå trött, mina ben/fötter värkte och jag kände mig ensam och stressad. Men efter att ha stressat lite i köket upptäckte jag en väldigt fin sak som gjorde att dagen blev bättre. Någon hade skrivit på tavlan i köket där jag jobbar Tack Rebecka. Jag har ingen aning om vem som skrev det, om det bara var något som personen skrev elelr om det var någon som verkligen tackade. Det har i alla fall vart ljuset i min dag detta lilla ordet tack..
Man borde använda det oftare, eller när man verkligen är tacksam över/för något. Säg det till personen. Personen i fråga blir ju glad, eller hur?

Har vart och övat i kyrkan inför söndagens gudstjänst. Det var då inte lätt att sjunga kan jag meddela, efter förkyldningen (eller vad det var) har jag fått en retsam hosta, och den har bara blivit värre under kvällen + att jag blev hes av att använda mina röstresurser.. men tänk va mysigt det är att vara hes, man kan inte kontrollera rösten.. haha
Nu är det läggdags, jobb imorrn, sen helg!
Natti natti
/R

Det gjorde min dag..

Kommentarer
Postat av: Debbie.

...ja verkligen. ja inte lätt att komma på vad man vill blir, men när man funnit det rätta att göra så är det värt var enda fundering...Jaa verkligen.njag har 2, 5 år kvar. Jaha, vad har du för sjuka ?? Ja brukar vara så i den branschen .. okej. men det ä rju bra. Kram

Postat av: Nina

Ja, mina hemligheter är grymt bra den med =) Kan du tipsa om nån annan bra författare i samma genre som sophie och marian?

2008-11-08 @ 21:54:49
URL: http://ninaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Ebba

Galet nu har jag suttit och läs ALLA dina inlägg på denna bloggen.. Pjuuu gött att va klar nu, är lite gött seg i huvet, ha det bra. Kram

2008-11-09 @ 14:42:33
URL: http://ebbacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback