Sjukling

Det blev att jag fick stanna hemma från jobbet idag.. hade en jobbig natt, sov dåligt och tror jag hade feber, huvudet värkte och tjock i halsen.. Men imorrn borde jag kunna gå igen.
Mamma kom hit en stund, hon hade köpt alvedon till mig, gullig som hon är. Vi pratade lite och kollade på lite roliga produkter.. Annars har jag tagit det mest lugnt, har läst ur Tankar från sängkanten Av Marian Keyes. Hon är fantastiskt duktig på att skriva. Gillar henne verkligen. Hennes böcker kan jag verkligen tipsa er om.
/R

Kommentarer
Postat av: Deborah

Hej, å jobbigt. Men hurtigt av dig " to suck it it" och göra det som måste göras. Skönt att du känner så, många skulle ta de som ett nederlag.. Vi har en god gud! jap jätte intressant kursen börjar med at se på filmen " dad poets society" - Bra film ! heeh japp schemat är fullspeckat.. hur går d med jobbet da ?? Kram

Postat av: Nina

Marian Keyes skriver liksom Sophie Kinsella GRYMT bra böcker. Man verkligen fastnar i böckerna när man väl börjat läsa. Bra från början till slut.

2008-11-05 @ 11:19:53
URL: http://ninaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback