Omklädnngsrum

Asså jag tycker inte om att byta om med andra människor (alltså omklädningsrum). Och jag tycker framför allt inte om att byta om tillsammans med killar. Idag när jag skulle byta om för att gå hem drog jag precis ner byxorna, samtidigt kommer en ung manlig läkare ut från toaletten. Pinsamt tyckte jag och tror att han också tyckte det för han skyndade sig snabbt ut. Sen är det så att jag inte har något skåp. Så jag stod ju precis i dörröppningen där hatthylla och krokar finns att hänga av sig på.. så det gick ju inte att försöka vara osynlig.. Varför kan man inte bara ha dam och herr som på alla andra ställen?
/R


Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar att det är killar i omklädningsrummen!

2008-11-19 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback