Julstämning

Åh vad det är mysigt att komma hem till ens lägenhet när det luktar pepparkakor (jag har inte bakat, men ätit) och adventsljusstakarna lyser i fönstret. Det är så juligt! Sen har jag lyssnat på julmusik hela kvällen. Var hemma hos Lena-Marie, har knappt träffat henne sen vi slutade gymnasiet, och ja det var ju ett tag sen.. Vi pratade om allt möjligt, vad som hänt och vad som kanske kommer hända i framtiden. Hon bor i en riktigt fin lägenhet och verkligen sjukt centralt..
Igår vad jag och lyssnade på Soluit! Så himla bra gäng! Dom är sjukt tajta och grymt musikaliska. Ska försöka ta mig ner till kungälv på fredag och lyssna igen.. Lyssna gärna på dom på myspace
www.myspace.com/soulitsoulit
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback