Hos morföräldrarna

Har vart hemma hos mormor och morfar och myst idag. Dom har bjudit på mat och fika och efterrätt och kvällsmat.. Helt galet vad dom föder en med mat.. Min kära morbror har vart hemma från storstaden också så har fått träffa honom. Det blir inte så ofta så man får ta vara på tillfällena =) Det har vart en riktigt trevlig dag och jag har även spelat på morrfars underbara piano.. Har hittat ett stycke som jag ska söka in med till skolorna.. Jag kunde den en gång utan noter men som morfar påpekade så tog jag en del fel ackord.. Men det är ju bara att sätta igång med övandet, jag har ju ungefär 5 månader på mig..
Sitter nu och tar det lite lugnt, det är skönt.. mina ljusstakar lyser i fönstrena och jag längtar efter jul.. denna mysiga och fina högtid..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback