Fest på jobbet

Ligger i min sjukt sköna soffa.. är vansinnigt trött idag, men får skylla mig själv. Jag tittade på film med ITM-praktikanterna igår efter mötet i kyrkan. Vi såg 300, sjukt bra men blodig. Men den var snygg gjord, färgerna, kontraasterna, miljöerna osv. Dock fick vi inte se slutet eftersom filmen krånglade.. Det blev sent i alla fall och upp tidigt imorse, och det var en stressig dag på jobbet.. är ju själv nu i köket eftersom andra avdelningen öppnade idag. Vi blev bjudna på riktigt god lunch, massa godis som stod framme i receptionen och hör och häpna, tårta igen! Femte gången på tre veckor.. (jag håller räkningen bra). Idag åt även bygg/elarbetarna. Jag tyckte dom kunde diska själva men enligt dom själva skulle det bli bättre resultat och diskmaskinen tog hand om det.. och det är väl bättre det än att man ska diska om det själv sen.. haha
Jag ska nog snart sova.. Känner mig lite tråkig, men det är ju skönt att sova.. så varför envisas med att hålla ögonen öppna när man kan få sova..? hehe men först, läsa slut min Marian Keyes bok...
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback