Alla helgons dag

Att ha en inglasad balkong är verkligen inte fy skam! Jag började med att sitta på balkongen i skolsken och äta frukost. Lite kyligt var det men inte så farligt, ute var det ju frost och säkert 2 minusgrader. Sen cyklade jag till gymmet och mötte upp sandra och jennie och tog tränade. Du va skönt det var att få jobba med kroppen. Nu ska vi komma igång på riktigt efter allt detta prat så blir det äntligen lite action av det.

Kanske att jag åker till göteborg ikväll, birthday celebration! Får träffa tobbe då också som är hemma från marre, och även robert (fast han bor inte på marre, uan i samma ort som mig). Spendera tiden med de två galningarna. Blir galet roligt haha

Idag är det alla helgons dag, den dag då man ska hedra de döda.. tänka på dem lite extra.. Ska försöka gå till graven..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback