Teatergruppen busarna

I tisdags fick Klara och jag ett manus som vi skulle spela upp på torsdagen (idag). 6:orna i Vargön skulle till vargöns kyrka och gå runt på 3 olika stationer fråga pastorn/prästen, sammarbetes övningar och teatern med diskussion. Usch vad jag itne ville vara med. Vi hade inte övat något.. men det gick kanoners! Klara jag och Alfred spelade och två kvinnor som var berättar och Guds röst. Och så bildades teatergruppen Busarna..
Sitter nu i väntan på planering... har verkligen ingen lust men någon gång måste det ju göras...
Jag mötte Lena-Marie på stan efter att ha varit hos optikern. Grymt kul att ses igen, det är ju inte varje dag man springer på gamla klasskamrater.. ändå är det konstigt att man inte ses mer ofta när man bor på ett såpass litet ställe, är ju inte som Stockholm liksom.. haha
Har hållt på och städat som en tok sen jag kom hem... nu är det fräscht!! riktigt gött, då kan man ta hem folk igen hehe..
När jag kom hem förut så var sängen obäddad, det luktade nyduschat, en handduk hängde på tork och draperiet på ena sidan av balkongen var uppdraget.. jag misstänker att syster med pojk vart här.. läskigt när man inte har någon aning..
Nu ska ja väl försöka ta vara på solen lite till....
soliga kramar
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback