tärnsjö och engelsmän

Jag har nästan precis kommit hem från Tärnsjö. Jag är såå trött!
Vi har vart där familjen, systers emil och caroline och emil. Vi har haft möten, sjungit och predikat. så sjuukt bra har det varit, väldigt roligt. Det har vart kul att få lära känna caroline och emil lite bättre, nu kan man ju prata lite när man ses hehe. Underbart att få träffa mina kära vänner Alfrida och Petter igen... saknar att inte ha er så nära längre... Syster och hennes pojk badade i kusinernas pool idag precis innan vi åkte. Helt galet, det var 14 grader i vattnet!! svin kallt, jag doppade typ ena tån. Så kinkig är jag haha.
Efter att ha åkt bil i 5,5 timma åkte vi till stugan och träffade Mark och 4 av hans brittiska vänner. åh va jag tycker om honom. man skulle kunna säg att han ärö en svärfars dröm (att jag skulle vilja ha honom som svärfar alltså) vilken gentleman.. hehe.. gubbarna om man nu får säga så tyckte väl att jag var lite väl mesig av mig. jag satt på spänn eftersom det lät som om djur smög på en hela tiden och vara beredda på att anfalla (vi satt ute! Och pappa och Mark hörde faktiskt också att det lät som om något smög omkring) Jag hade blivit tillräckligt rädd på vägen till skogen eftersom min kära mor helt plötsligt får panik eftersom det står tre stora feta och fula älger inte så långt från vägen. jag klandrar henne inte! usch jag är inte alls så värst förtjust i dessa stora saker heller!
Men nu är jag hemma igen.. det blir strax sängen för mig..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback