Min lediga måndag

Har använt min dag till att packa inför öckerö imorrn, fixat tågbiljetter så vi kommer dit. Vi åker skamligt tidigt! 6.21! måste ju gå hemifrån senast 6.. suck..
Tog även en skön promenad längs hamnen och upp i stan, köpte mig jordgubbar gick hem och satte mig framför datorn och åt jordgubbar och började titta lite på matten.. shit jag hoppas verkligen jag klarar den.. någon del, typ reella tal och sånt har jag aldrig förstått mig på! men har min chans nu att lära mig.. förberedande inför hösten och 5hp i bakfickan. Det ska man ju egentligen inte klaga på!
/R


Kommentarer
Postat av: Alfrida

men hallo!! vad mkt det händer med dig då.. och inget får man veta.. tur att jag kikar in och läser lite om dig ibland :P Vad händer på Öckerö???
Puss Alfie

2008-05-20 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback