irritation över datorer

Åh jag blev verkligen så himla irriterad igår!
när jag kom hem och skulle blogga så skulle datorn ha ett lösenord av mig. VA! tänkte jag.. jag har inte ändrat till något lösenord så jag var såå nära att installera om hela skiten.. som tur är visste jag inte hur man gjorde haha.. för imorses tryckte jag bara på "OK" så loggade den in.. inget lösenord behövdes.. GÖTT!
så jag tänkte skriva lite idag istället, om igår..

Mamma och jag åkte till överbyköpcentrum. Vilken himla procedur det är att ta av leggins, ta av tröja, linne, bh, prova några bikinis och sen på med allt igen.. i X antal affärer. jag hittade några riktigt snygga dock fanns vissa inte i storleken som jag ville ha men hittade en tillslut en snygg i min storlek.. gött nu behöver man inte vara orolig för att saker och ting ska trilla ut på stranden.

Jag fick även glädjebesked när jag kom hem, min mobil som pajade efter 1½ månad och som jag skickade in förra veckan efter att ha väntat 4 månader ligger och väntar på mig att hämtas ut! uunderbart! plus att jag fått katalogen med nya arkitektritade hus.. loove it!
Anmälde mig även till en matteförberedande kurs inför hösten på KTH, gött 5hp också!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback