en härlig söndag

Var i kyrkan och lyssnade på en man från england.. jag ska vara ärlig och säga att jag inte hade någon koncentration över huvudtaget.. men efter det åkte illa fall jag, robert, lisa och calle till skrcäkland och lunchade på jacobön.. vi hade även tänkt att sola men det blev ganska snabbt kallt så vi gick till torget istället och åt en grymt god mjukglass med viol och lakrits strössel... mmm!! helt galet bra satt den.. där blåste det itne lika mycket heller så där var det riktigt gött.. sen drog vi hem till mig gjorde en rabarberpaj med glass och pratade i några timmar på min balkong.. så nöjd och glad över den.. =) hehe enligt robert var den den godaste rabarberpaj han ätit.. hehe man drar inte i lite heller haha!
Sen kände vi alla att det vore gott med en promenad.. så vi gick vid vattnet upp vid hamnen och skräckland.. va vackert vänersborg är! synd att inte många vet det.. vi var nog ute och gick 1 timma och 10 minuter.. riktigt härlig avslutning på en kanondag..!
Tack vänner!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback