onsdag

Vilken tråkig start jag hade på min onsdag! Klara är sjuk och micke var inte image3
på MIC så jag satt i lärarrummet och fördrev ltie tid innan jag gick till banken med mitt lilla ärende.. Men sen vandrade jag hemåt i den sköna solen.. Jag packade när jag kom hem. Jag ska bo hos mina föräldrar under påskvekan eftersom det kommer bli sena kvällar och tidiga mornar. Det är Reclaim The Påsk som är på gång! =D Mamma och jag har precis lyft våra hårfärger.. hon mörkare och jag ljusare hehe..  och nu sitter jag och väntar på att Men in trees ska börja där efter är det top model på gång.. sen ska ja till fyrkanten och påbörja allt arbete inför Reclaim. Det blir nog en lång natt..

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback