helg


Helgen har gått.... den har vart händelserik... i fredags var jag i göteborg, mölnlycke... Systers pojkväns band spelade och syster gästsjöng.. så bra och väldigt mysigt ställe.. satt på restaurang den första timmen eftersom bandet skulle soundchecka och så.. mycket trevligt hade vi... jag blev bjuden på isvattnet av servitören.. pinsamt men snällt.. =)
lördagen var det lyktans tur att ha spelning jag jobbade då så det blev en lång kväll.. en riktigt go kväll med mycket folk.. mestadels gymnasiefolk.. det var permiär för beyond reflections... så tajta! inte riktigt min smak av musik men dom var väldigt duktiga! och ett annat band med en helt annan musik stil... också riktigt bra, men annorlunda..
och idag var det min tur att entra scenen.. eller estraden... or what to say! Anyway jag ledde lovsången.. var ett väldigt bra möte.. ganska djup undervisning men intressant.. =)
har packat resten av kvällen.. åker till Jönköping imorrn dags för studier med klassen... sen bär det förhoppnignsvis till mariannelund för att hälsa på Sandra.. men vet itne än hur det blir... återstår att se..


Imorrn fyller min älskade syster 18!!! helt tokigt vad tiden går snabbt..image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback